“Замонавий таълим” журнали №10, 2016

0
162
Журнал «Современное образование» №10, 2016

МУНДАРИЖА / СОДЕРЖАНИЕ

Вахобов М.М. Компетенциявий ёндашувга асосланган давлат таълим стандартларини жорий этиш – замонавий таълим парадигмаси сифатида


ВАХОБОВ М.М. КОМПЕТЕНЦИЯВИЙ ЁНДАШУВГА АСОСЛАНГАН ДАВЛАТ ТАЪЛИМ СТАНДАРТЛАРИНИ ЖОРИЙ ЭТИШ – ЗАМОНАВИЙ ТАЪЛИМ ПАРАДИГМАСИ СИФАТИДА
Мақолада умумий ўрта таълим тизими ўқув-тарбия жараёнига компетенциявий ёндашувга асосланган давлат таълим стандартлари ва ўқув дастурларини жорий этиш масаласига асосий эътибор қаратилган. Компетентлилик, рақобатбардошлилик, маънавиятлилик умумий ўрта таъ-лимнинг асосий вазифалари эканлиги ёритилган.
Таячн сўз ва тушунчалар: Давлат таълим стандартлари, компетентлилик, рақобатбардошлилик, маънавият, тенденциялар, парадигма, таълим сифатини баҳолаш.


ВАХОБОВ М.М. ВНЕДРЕНИЕ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ СТАНДАРТОВ НА ОСНОВЕ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА КАК ПАРАДИГМА СОВРЕМЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ
В статье рассматриваются вопросы разработки и внедрения в учебно-воспитательный процесс государственных образовательных стандартов и учебных программ на основе компетент-ностного подхода. Такие тенденции как компетентность, конкурентоспособность и нравственность рассматриваются в качестве основных задач непрерывного образования. Также рассма-триваются вопросы моделирования мониторинга качества образования.
Ключевые слова: Государственные образовательные стандарты, компетентность, конкурентоспособность, нравственность, тенденции, парадигма, оценка качества образования.


IMPLEMENTATION OF STATE EDUCATIONAL STANDARDS BASED ON COMPETENCE APPROACH AS A PARADIGM OF MODERN EDUCATION
The article deals with the development and implementation of state education standards and curricula to teaching and educational process on the basis of competence approach. Such trends as competence, competitiveness and morality are considered as the main tasks of continuous education system. Moreover, the article describes modeling of monitoring the quality of education issues.
Keywords: State education standarts, competence, competitiveness, ethics, trends, paradigm, assessment of the quality of education.

Мухамедова Д.Г., Абидова З.А. Роль толерантности в оптимизации управленческой деятельности системы высшего образования


Абдуллаев С.Х. Таълим муассасалари фаолиятининг бошқарув алгоритми ва модели


МУХАМЕДОВА Д.Г., АБИДОВА З.А. ОЛИЙ ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА БОШҚАРУВ ФАОЛИЯТИНИ ОПТИМАЛЛАШТИРИШДА ТОЛЕРАНТЛИЛИК АҲАМИЯТИ
Мақолада педагогларнинг толерантлилигига олий таълим тизимида бошқарув фаолия-ти самарадорлигини ошириш омилларидан бири сифатида қаралиб, ўқувчиларда жамоатчи-лик кўникмалари ва ўзгаришларга шахсий тайёргарлигининг ривожланишига кўмаклашувчи жиҳатлар таҳлил қилинган.
Таянч сўз ва тушунчалар: толерантлилик, бошқариш, дедуктив, индуктив, технология, педагог, педагогик жараён.


МУХАМЕДОВА Д.Г., АБИДОВА З.А. РОЛЬ ТОЛЕРАНТНОСТИ В ОПТИМИЗАЦИИ УПРАВЛЕНЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СИСТЕМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
В статье толерантность педагогов рассматривается как один из аспектов оптимизации управленческой деятельности в системе высшего образования, который даёт возможность построения и ведения педагогического процесса с преимущественно дедуктивными методами управления, способствуя развитию коллективистических навыков и личностной готовности к переменам у обучающихся.
Ключевые слова и понятия: толерантность, управление, дедуктивная, индуктивная, технология, педагог, педагогический процесс.


MUXAMEDOVA D.G., ABIDOVA Z.A. THE ROLE OF TOLERANCE IN THE OPTIMIZATION OF MANAGEMENT ACTIVITY OF THE HIGHER EDUCATION SYSTEM
There is considered in the article tolerance of teachers as one of the aspects of administrative activity optimization in the higher education system, which enables construction and conducting educational process with predominantly deductive methods of control, contributing to the development of collectivist skills and personal readiness to changing among students.
Keywords: tolerance, management, deductive, inductive, technology, teacher, pedagogical process.


АБДУЛЛАЕВ С.Х. ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ФАОЛИЯТИНИНГ БОШҚАРУВ АЛГОРИТМИ ВА МОДЕЛИ
Мақолада таълим муассасалари фаолиятини бошқаришни лойиҳалаштириш, бошқарувнинг мақсади, бошқарув функцияларининг мазмун-моҳияти ва вазифалари, умумий мақсадларга эришишда бошқарув функцияларини амалга ошириш тизимини ташкил этувчи вазифаларнинг бажарилиш кетма-кетлигини белгиловчи алгоритм ҳамда бошқарув модели ҳақида фикр юри-тилган.
Таянч сўз ва тушунчалар: таълим, муассаса, бошқарув, лойиҳалаштириш, алгоритм, функция, тизим, жамоа, фаолият, ишончли ахборотлар, модель.


АБДУЛЛАЕВ С.Х. МОДЕЛИ И АЛГОРИТМЫ УПРАВЛЕНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ
В статье изложены мнения о проектировании управления деятельностью образовательных учреждений, сущности и задачах управленческих функций для достижении общих целей, описан алгоритм последовательности реализации управленческих функций в исполнения задач, составляющих модель управления.
Ключевые слова и понятия: образование, учреждение, управление, проектирование, алгоритм, функция, система, коллектив, деятельность, достоверная информация, модель.


ABDULLAYEV S.X. MANAGING ALGORITHMS AND MODELS OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS’ ACTIVITIES
There is discribed in the article drawing up of managing activities of educational institutions, aim of the management, meanings and functional duties of managing, algorithm of the on going functions and forming duties.
Keywords: еducation, establishment, managing, planning, algorithm, function, system, community, action, reliable informations.

Мусинов С., Абдиева С.М. Методологические, психолого-педагогические основы компетентной подготовки преподавателей ВУЗов к модульному обучению


МУСИНОВ С., АБДИЕВА С.М. ОЛИЙ ЎҚУВ ЮРТЛАРИ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИ
МОДУЛЛИ ЎҚИТИШГА КОМПЕТЕНТЛИ ТАЙЁРЛАШНИНГ МЕТОДОЛОГИК, ПСИХОЛОГИК ВА ПЕДАГОГИК АСОСЛАРИ
Мақолада олий ўқув муассасалари педагогларини модулли ўқитишга компетентли ёнда-шув асосида тайёрлашнинг педагогик-психологик қонуниятлари тизимли таҳлил этилган ва бу жараённинг методологик томонлари тадқиқ этилиб кўрсатмалар берилган. Ушбу тадқиқотда 2011-2014 йилларда грант (А-1-081) жараёнида олиб борилган изланишлар асосида тизимли ёндашув қўлланган. Педагогик жараённи модуль асосида олиб боришнинг психологик хусуси-ятлари, педагогнинг компетентлигини ҳар томонлама таҳлил этишга ҳаракат қилинган.
Таянч сўз ва тушунчалар: педагогика, психология, қонуниятлар тизими, методология, ком-петентлик, рақобатбардошлик, касбий тайёргарлик, модулли ўқитиш қонуниятлари, тизимли ёндашув, билим, тасаввур, малака, кўникма.


МУСИНОВ С., АБДИЕВА С.М. МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ, ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ КОМПЕТЕНТНОЙ ПОДГОТОВКИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВУЗОВ К МОДУЛЬНОМУ ОБУЧЕНИЮ
Статья посвящена системному анализу подготовки педагогов ВУЗов к модульному обучению. В ней рассмотрены психолого-педагогические основы компетентной подготовки педагогов ВУЗов к модульному обучению. Результаты исследования обоснованы выводами грантового проекта А-1-081, выполненного в 2011-2014 годах в Самаркандском филиале ТУИТ.
Ключевые слова и понятия: педагогика, психология, система законов, методология, компетентность, конкурентоспособность, профессиональная подготовка, закономерности модульного обучения, системный подход, знания, представления, навыки.


MUSINOV S., ABDIEVA S.М. METHODOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL BASES OF COMPETENT TRAINING OF HIGHER EDUCATION TEACHERS TO MODULAR EDUCATION
The article is dedicated to higher education teachers’ modular training preparation system analysis. Psychological and pedagogical bases of competent of higher education teachers’ modular training are reviewed. The results of investigation are based on outputs of grant project А-1-081, which was held in Tashkent Information Technologies University’s Samarkand branch in 2011-2014.
Keywords: competence, pedagogical, modular training, preparation, psychological and pedagogical law, systematic, methodology, theory, knowledge, skills.

Назарова Ф.Т. Ўрта махсус, касб-ҳунар таълими муассасалари ўқувчи-қизларини оилавий ҳаётга тайёрлаш муаммолари


НАЗАРОВА Ф.Т. ЎРТА МАХСУС, КАСБ-ҲУНАР ТАЪЛИМИ МУАССАСАЛАРИ ЎҚУВЧИ-ҚИЗЛАРИНИ ОИЛАВИЙ ҲАЁТГА ТАЙЁРЛАШ МУАММОЛАРИ
Мақолада ўрта махсус, касб-ҳунар таълими муассасалари ўқувчи-қизларини бўлажак оила-вий ҳаётга тайёрлаш масалаларига, жумладан, «Оила психологияси» фани доирасида ўқувчи-қизларнинг соғлом моддий-маънавий дунёқарашини шакллантириш, уларга репродуктив саломатлик тўғрисида маълумот бериш, уларни оилавий мулоқотга тайёрлаш, эрта оила қуришнинг салбий асоратлари каби муаммоларга тўхталиб ўтилган.
Таянч сўз ва тушунчалар: урф-одатлар, одоб меъёрлари, оилавий ҳаёт, никоҳ олди омилла-ри, репродуктив саломатлик, оилавий ҳаётга етуклик, эрта оила қуриш.


НАЗАРОВА Ф.Т. ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ УЧЕНИЦ СРЕДНЕСПЕЦИАЛЬНЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ К СЕМЕЙНОЙ ЖИЗНИ
В статье рассматриваются вопросы подготовки учениц учреждений среднеспециального и профессионального образования к семейной жизни, а именно – формирование материальнонравственного мировозрения в рамках предмета «Семейная психология». Обращено внимание на подготовку девочек к семейным отношениям, ознакомление их с такими проблемами как репродуктивное здоровье и отрицательные последствия раннего вступления в брак.
Ключевые слова и понятия: обычаи и традиции, этические нормы, семейная жизнь, добрачные факторы, репродуктивное здоровье, брачная зрелость, ранние браки.


NAZAROVA F.T. PROBLEMS OF FEMALE-PUPIL EDUCATING AT SECONDARY-SPECIAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS FOR FAMILY LIFE
The article deals with the training of girls at secondary special and professional education institutions for family life – namely, the formation of the material- the moral world view within the «Family Psychology» discipline. Attention is paid to the preparation of girls for family relationships, the transmission of information on reproductive health and the negative impact of early marriage.
Keywords: customs and traditions, ethics, family life, premarital factors, reproductive health, marriage maturity, early marriage.

Козлова Л.С. Субъектность как категория современного педагогического мышления 


КОЗЛОВА Л.С. СУБЪЕКТЛИК ЗАМОНАВИЙ ПЕДАГОГИК ФИКР КАТЕГОРИЯСИ СИФАТИДА
Мақола субъектликни замонавий педагогик фикр категорияси сифатида назарий жиҳатдан идрок этишга бағишланган. Муаллифнинг хулосасига кўра, педагогика фанида бу тушунчанинг келгусида асосий моҳияти аниқланиши зарур ва у мунозара учун унинг янги талқинини тавсия этади.
Таянч сўз ва тушунчалар: субъектлик, субъект-субъект муносабатлари, субъект-объект му-носабатлари, «ҳамкорлик педагогикаси», педагогик жараёнларни демократлаштириш, педаго-гик жараёнларни инсонпарварлаштириш, шахснинг объектив маълумотлари, ирода, характер, темперамент, сезги, қобилият.


КОЗЛОВА Л.С. СУБЪЕКТНОСТЬ КАК КАТЕГОРИЯ СОВРЕМЕННОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ
Статья посвящена теоретическому осмыслению субъектности как категории современного педагогического мышления. Автор приходит к выводу о необходимости дальнейшей концептуализации этого понятия в педагогической науке и предлагает в качестве дискуссионного его новое определение.
Ключевые слова и понятия: субъектность, субъект-субъектные отношения, субъектобъектные отношения, «педагогика сотрудничества», демократизация педагогического процесса, гуманизация педагогического процесса, объективные данные личности, воля, характер, темперамент, чувства, способности.


KOZLOVA L. SUBJECTIVITY AS THE CATEGORY OF MODERN PEDAGOGICAL CONCEPT

The article is dedicated to the theoretical comprehension of subjectivity as the category of modern pedagogical concept. The author made conclusion about the necessity of further conceptualization of this notion in pedagogical science and offers its new definition for discussion.
Keywords: subjectivity, subject-to-subject relations, subject-to-object relations, «pedagogical cooperation», democratization of educational process, humanization of educational process, objective features of personalities, will, character, temperament, feelings, abilities.

Исабаева М.М. Инновацион таълим муҳитида соғлом турмуш тарзи кўникмаларини таркиб топтириш технологияси


Алимходжаева Н.Т., Сулейманова Г.Г., Икрамова З.А. Особенности обучения предмету «Медицинская химия» с использованием графических органайзеров


Мамаджанова Н.А. Инглиз тилида отларнинг кўплик шаклларини она тилига қиёслаб ўргатиш усуллари


ИСАБАЕВА М.М. ИННОВАЦИОН ТАЪЛИМ МУҲИТИДА СОҒЛОМ ТУРМУШ ТАРЗИ КЎНИКМАЛАРИНИ ТАРКИБ ТОПТИРИШ ТЕХНОЛОГИЯСИ
Мақолада умумий ўрта таълим мактабларида биология ўқув фанининг мазмунидан ўрин ол-ган соғлом турмуш тарзи кўникмалари асосида индивидуал услубни таркиб топтиришнинг педагогик асослари, ўқувчиларда ўз мустақил билиш фаолиятини мақсадга мувофиқ ташкил этиш ва баҳолаш кўникмасини шакллантириб бориш, мазкур жараёнда «Саломатлик» дафтаридан фойдаланиш йўллари ёритиб ўтилган.
Таянч сўз ва тушунчалар: биология таълими, инновацион таълим технологиялари, шакл, метод ва воситалар, соғлом турмуш тарзи, «Саломатлик» дафтари.


ИСАБАЕВА М.М. ФОРМИРОВАНИЕ НАВЫКОВ ЗДОРОВОГО ОБРАЗА ЖИЗНИ В ИННОВАЦИОННОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЕ
В статье освещены вопросы формирования здорового образа жизни в процессе обучения биологии в общеобразовательных средних школах, определены педагогические основы индивидуального подхода к учащимся, даны рекомендации по организации самостоятельной деятельности и формированию навыков самооценки, указаны пути использования тетради «Здоровье» в данном процессе.
Ключевые слова и понятия: начальное образование, инновационные образовательные технологии, формы, методы и средства, здоровый образ жизни, тетрадь «Здоровье».


ISABAYEVA M.M. THE TECHNOLOGY OF HEALTHY LIFE HABITS DEVELOPMENT IN INOVATION STUDYING
The pedagogical bases of individual method by means of healthy life style habits in the content of biology educational subject in general secondary schools, expediently forming of independent activities of pupils and forming the marking habits, implementing ways of «Health» notebook are described in the article.
Keywords: biology education, innovation educational technologies, form, method and implements (means), healthy lifestyle, notebook of «Health».


АЛИМХОДЖАЕВА Н.Т., СУЛЕЙМАНОВА Г.Г., ИКРАМОВА З.А. «ТИББИЙ КИМЁ» ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ГРАФИК ОРГАНАЙЗЕРЛАРНИ ҚЎЛЛАШДАГИ ЎЗИГА ХОСЛИКЛАР
Мақолада замонавий таълимда педагогик технологиянинг ўрни, талабаларнинг аналитик ва ижодий фикрлашини ривожлантиришда график органайзерлардан фойдаланиш йўналишлари кўрсатиб ўтилган. Мақолада «Тиббий кимё» фанини тўлиқ ўзлаштириш ҳамда ўтилган мавзу-ни мустаҳкамлаш учун «Нима учун?», «Балиқ скелети», «Қандай?» график органайзерларининг қўлланиши келтирилган.
Таянч сўз ва тушунчалар: таълим технологияси, тизимли фикрлаш, ижодий фикрлаш, аналитик ахборот, график органайзер.


АЛИМХОДЖАЕВА Н.Т., СУЛЕЙМАНОВА Г.Г., ИКРАМОВА З.А. ОСОБЕННОСТИ ОБУЧЕНИЯ ПРЕДМЕТУ «МЕДИЦИНСКАЯ ХИМИЯ» С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ГРАФИЧЕСКИХ ОРГАНАЙЗЕРОВ
Для развития творческого и аналитического мышления студентов, а также для закрепления пройденной темы на лабораторно-практических занятиях, необходимо применять современные педагогические технологии. В статье рассматривается применение графических органай-зеров «Пять почему?», «Скелет рыбы», «Как?» при обучении предмету «Медицинская химия».
Ключевые слова и понятия: технология обучения, системное мышление, творческое мышление, аналитическая информация, графический органайзер.


a
For the development of creative and analytical thinking of students, as well to secure the threads passed to laboratory-practical trainingеs implementation of modern educational technology provides good results. The article discusses аpplication graphic organizers, «Five whys?», «Fishbone», «How?» in the study course of «Medical Chemistry».
Keywords: technology training, system thinking, creative thinking, analytical information, a graphic organizer.


МАМАДЖАНОВА Н.А. ИНГЛИЗ ТИЛИДА ОТЛАРНИНГ КЎПЛИК ШАКЛЛАРИНИ ОНА ТИЛИГА ҚИЁСЛАБ ЎРГАТИШ УСУЛЛАРИ
Мақолада инглиз ва ўзбек тилларида отларнинг кўплик шаклларининг ҳосил бўлиш йўллари ёритилади ва икки тилда уларнинг ўхшаш ва фарқли жиҳатлари қиёсланади. Шунингдек, ўқувчиларнинг ушбу мавзуни инглиз тилида ўзлаштиришда дуч келаётган қийинчиликлари, ушбу мавзунинг мактаб дарсликларида ёритилиш ҳолатлари ҳақида сўз юритилади. Камчилик-ларни бартараф этиш учун инглиз тилида отларнинг кўплик шаклини она тилига қиёслаб ўргатиш усули ва грамматик материални тақдим этиш йўллари тавсия этилади.
Таянч сўз ва тушунчалар: отларнинг кўплик шакли, интерференция, индуктив метод, агглю-тинатив тил, флектив тил, узвийлик, узлуксизлик, эксплицит, имплицит.


МАМАДЖАНОВА Н.А. СПОСОБЫ ОБУЧЕНИЯ ФОРМАМ МНОЖЕСТВЕННОГО ЧИСЛА ИМЁН СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫХ В СОПОСТАВЛЕНИИ С РОДНЫМ ЯЗЫКОМ
В статье описывается формирование множественного числа имен существительных в анг-лийском и узбекском языках, сопоставляются сходства и различия между двумя языками. Также излагаются трудности, с которые ученики сталкиваются при освоении множественного числа в английском языке, состояние освещения материала в учебниках английского языка. Даны рекомендации по методам обучения множественному числу имён существительных в сопоставлении с родным языком для того, чтобы преодолевать грамматическую интерференцию, и способы презентации грамматического материала.
Ключевые слова и понятия: множественное число имён существительных, интерференция, индуктивный метод, агглютинативный язык, флективный язык, последовательность, непрерывность, эксплицит, имплицит.


MAMADJANOVA N.A. METHODS OF TEACHING PLURAL FORMS OF NOUNS, COMPARED WITH THE NATIVE LANGUAGE
There is given in the article ways of plural nouns formation in English and Uzbek languages and compared the similarities and differences between the two languages. Also discusses difficulties that students face when mastering the plural in English and condition of elucidating material in textbooks of English. There are provided recommendations to teaching methods of plural nouns comparing with native language in order to overcome the interference and ways of presenting grammatical material.
Keywords: plural nouns, interference, inductive method, agglutinative language, flective language, consistency, continuity explitsit, implitsit.

Ирисова С.Р. Мактабгача таълимни ривожлантиришда интерактив методлардан фойдаланишнинг аҳамияти


ИРИСОВА С.Р. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА ИНТЕРАКТИВ МЕТОДЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ АҲАМИЯТИ
Мақолада мактабгача таълим муассасаларида тарбиячилар томонидан педагогик жараённи ташкил этишда интерактив методлардан фойдаланишнинг самарали усуллари кўрсатилган.
Таянч сўз ва тушунчалар: машғулот, таълим, тадқиқот, инновация, интерактив, рефлексия, энержайзер.


ИРИСОВА С.Р. ЗНАЧЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ В РАЗВИТИИ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
В статье освещены вопросы эффективного применения воспитателями интерактивных методов при организации педагогического процесса в дошкольных образовательных учреждениях.
Ключевые слова и понятия: занятие, образование, исследование, инновация, интерактивный, рефлексия, энержайзер.


IRISOVA S.R. THE VALUE OF INTERACTIVE METHODS IMPLEMENTATION IN DEVELOPMENT OF NURSERY SHOOL
The article discusses directions of interactive metnods implementation in organizing pedagogical processes in kindergardens.
Keywords: training, education, research, innovation, interactive, reflection, energiser.

Тайлакова Ш.Н. Ўқувчи-ёшларнинг ғоявий дунёқараши сифатларини такомиллаштиришда таълим ва оммавий ахборот воситаларини интеграциялаш механизмлари


ТАЙЛАКОВА Ш.Н. ЎҚУВЧИ-ЁШЛАРНИНГ ҒОЯВИЙ ДУНЁҚАРАШИ СИФАТЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШДА ТАЪЛИМ ВА ОММАВИЙ АХБОРОТ ВОСИТАЛАРИНИ ИНТЕГРАЦИЯЛАШ МЕХАНИЗМЛАРИ
Мақолада глобаллашган ахборот даврида ўқувчи-ёшларнинг ғоявий дунёқараши сифатла-рини такомиллаштиришда таълим ва оммавий ахборот воситаларини интеграциялаш механизмлари ҳақида фикр юритилган.
Таянч сўз ва тушунчалар: глобаллашув, оммавий ахборот воситалари, ғоявий таъсир, ғоявий дунёқараш, маънавий етуклик, таълим-тарбия, узлуксизлик, узвийлик.


ТАЙЛАКОВА Ш.Н. МЕХАНИЗМЫ ИНТЕГРАЦИИ ОБРАЗОВАНИЯ И СРЕДСТВ МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ ПРИ СОВЕРШЕНСТВОВАНИИ ИДЕЙНО-НРАВСТВЕННЫХ КАЧЕСТВ УЧАЩЕЙСЯ МОЛОДЁЖИ
В статье обсуждаются механизмы интеграции образования и средств массовой информации при совершенствовании идейно-нравственных качеств учащейся молодёжи в глобализиро-ванном информационном мире.
Ключевые слова и понятия: глобализация, средства массовой информации, идеологическое влияние, идеологическое мировоззрение, духовная зрелость, образование, непрерывность, преемственность.


TAYLAKOVA SH.N. MECHANISMS OF EDUCATION AND MASS MEDIA INTEGRATION IN YOUNG PEOPLE STUDENTS’ IDEOLOGICAL-MORAL INTERNALS PERFECTION
In the article is discussed mechanisms of integration of education and mass medias at perfections of ideological-moral internalss of young people students’ in the informational global world.
Keywords: globalization, mass media, and ideological influence, ideological world view, spiritual maturity, education, continuity and succession.