Журнал «Современное образование» №7, 2016

0
43
Журнал «Современное образование» №7, 2016

МУНДАРИЖА / СОДЕРЖАНИЕ

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Акрамова Ф.А.</strong> Социально-психологические аспекты профессионального образования</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>АКРАМОВА Ф.А. КАСБИЙ ТАЪЛИМНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ</strong> </span>

<span style=”color: #000000;”>Мақолада касбий таълимнинг ижтимоий-психологик жиҳатлари кўриб чиқилган. Касбий ри-вожланишда ходимларни ўқитишнинг зарурлиги, шакли, турлари, услублари каби омиллар асослаб берилган, ходим шахсий ўсишининг мақбул психологик имконини берувчи ташқи ва ички омиллари тавсифланган.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> касбий таълим, таълим сифати, ижтимоий-психологик жиҳатлар, ходимларни ўқитиш, ўқитиш турлари, ўқитиш шакллари, ўқитиш усуллари, таъсирнинг ташқи омиллари, таъсирнинг ички омиллари, шахс типлари.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>АКРАМОВА Ф.А. СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье рассматриваются социально-психологические аспекты профессионального образования. Обосновываются факторы необходимости обучения кадров, виды, формы и методы об-учения персонала. Определены внешние и внутренние факторы, обеспечивающие оптимальные психологические условия для личностного роста сотрудника.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> профессиональное образование, качество образования, социально-психологические аспекты, обучение кадров, виды обучения, формы обучения, методы обучения, внешние факторы, внутренние факторы влияния, типы личности.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>AKRAMOVA F.A. SOCIO-PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF VOCATIONAL EDUCATION</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>The article deals with the social and psychological aspects of vocational education. There are proved factors necessary of personnel training, as well types, forms and methods of training. It is identified external and internal factors that ensure optimal psychological circumstatnces of the employee’s growth as persons.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> рrofessional education, quality of education, social and psychological aspects, training of personnel, types of education, forms of education, teaching methods, external factors, internal factors influence personality types.</span>

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Асилова Г.А.</strong> Норматив ҳужжатларни давлат тилида масофавий расмийлаштиришда модулли таълим истиқболлари</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>АСИЛОВА Г.А. НОРМАТИВ ҲУЖЖАТЛАРНИ ДАВЛАТ ТИЛИДА МАСОФАВИЙ РАСМИЙЛАШТИРИШДА МОДУЛЛИ ТАЪЛИМ ИСТИҚБОЛЛАРИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мақолада масофавий таълим воситасида тилни ўқитишнинг умумдидактик тамойиллари, муаммолари ва хусусиятлари таҳлил қилинган. Божхона ва солиқ йўналишларида давлат тили таълимида электрон ўқув модулининг ўрни ва аҳамияти ҳақида сўз юритилган. Ўқув модули воситасида бўлажак мутахассисларда касбга оид малакаларни шакллантириш усуллари кўр-сатилган.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> масофавий таълим, модулли таълим, электрон ўқув модули, ахборот-таълим технологиялари, касбга йўналтирилган таълим.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>АСИЛОВА Г.А. ПЕРСПЕКТИВЫ МОДУЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ В ДИСТАНЦИОННОМ ОФОРМЛЕНИИ НОРМАТИВНЫХ ДОКУМЕНТОВ НА ГОСУДАРСТВЕННОМ ЯЗЫКЕ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье анализируются общедидактические принципы, проблемы и особенности дистанционного обучения языкам. Рассматриваются место и значение электронного учебного модуля в процессе обучения государственному языку студентов таможенных и налоговых направлений. Предлагаются методы формирования профессиональных умений у будущих специалистов посредством учебных модулей.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> дистанционное обучение, модульное обучение, электронный учебный модуль, информационно -образовательные технологии, профессионально-ориентированное обучение.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ASILOVA G.A. THE PROSPECTS OF MODULAR TRAINING IN REMOTE REGISTRATION OF NORMATIVE DOCUMENTS IN THE STATE LANGUAGE</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>There is analyzed in the article the general didactic principles, problems and peculiarities of distance language learning. It is discusses the place and importance of the e-learning module in the process of teaching the state language for students of the customs and tax directions. It is offering the methods of formation of professional skills of future specialists through the training modules.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> distance education, modular learning, e-training, information and education technology, vocational-oriented training.</span>

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Якубов Ф.</strong> Благородная миссия Крымского инженерно-педагогического университета</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ЯКУБОВ Ф. ҚРИМ МУҲАНДИСЛИК-ПЕДАГОГИКА УНИВЕРСИТЕТИНИНГ ЮКСАК ВАЗИФАСИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мақолада Қрим муҳандислик-педагогика университетида ташкил этилиб, муваффақиятли фаолият кўрсатаётган, илмий-педагогик мактабларнинг интеллектуал-ижодий салоҳиятини рағбатлантириш ва ривожлантиришга қаратилган ташкилий-бошқарув тадбирларининг бир бу-тун тизими ҳақида сўз боради.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> университетнинг юксак вазифаси, маданиятлараро мулоқот, илмий-педагогик мактабларнинг ривожланиши, <em>«Тикланиш»</em> ҳайқали, илмий педагогик мактаблар.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ЯКУБОВ Ф. БЛАГОРОДНАЯ МИССИЯ КРЫМСКОГО ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье речь идёт о созданной в Крымском инженерно-педагогическом университете и успешно функционируемой целостной системе организационно-управленческих мероприятий по стимулированию и развитию интеллектуально-творческого потенциала научно-педагогических школ.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова:</strong> миссия университета, межкультурный диалог, развитие научнопедагогических школ, монумент «Возрождение», научно-педагогические школы.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>YAKUBOV F. A NOBLE MISSION OF CRIMEAN ENGINEERING AND PEDAGOGICAL UNIVERSITY</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>In the article we are talking about established the Crimean engineering Pedagogical University and successfully funkcioniruemoj holistic system organizational-managerial activities to stimulate and develop intellectually is the creative potential of the scientific and pedagogical schools.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> university mission, intercultural dialogue, scientific and pedagogical schools development, the monument «Rebirth», a scientific and pedagogical schools.</span>

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Турсунметов К.А., Худойбердиева А.И.</strong> Физика фанида саволларни қўллашнинг аҳамияти</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Махмудов С.Ю., Умаралиева М.А.</strong> Илмий-педагогик ва ўқув-услубий нашрлар орқали ўқитувчиларда информациявий таҳдидларга қарши курашишни ривожлантириш муаммолари</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ТУРСУНМЕТОВ К.А., ХУДОЙБЕРДИЕВА А.И. ФИЗИКА ФАНИДА САВОЛЛАРНИ ҚЎЛЛАШНИНГ АҲАМИЯТИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мақолада саволларнинг турлари, вазифалари ва функциялари, шунингдек, саволларнинг ўқувчи ва талабаларнинг билимини аниқлашдаги роли тавсифланади.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> савол, аниқлаштирувчи ва муаммовий саволлар, ижодий саволлар, амалий саволлар, таҳлилий-танқидий фикрлаш, фикрлашни оптималлаштириш.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ТУРСУНМЕТОВ К.А., ХУДОЙБЕРДИЕВА А.И. ЗНАЧЕНИЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ВОПРОСОВ В ПРЕДМЕТЕ “ФИЗИКА”</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье излагаются типы, задачи и функции вопросов, а также характеризуется роль вопросов в определении и оценке знаний учеников и студентов по физике.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> вопрос, выясняющие и проблемные вопросы, творческие воп-росы, прикладные вопросы, аналитико-критическое мышление, оптимизация мышления.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>TURSUNMETOV K.A., HUDOYBERDIYEVA A.I. THE VALUE OF USING QUESTIONS IN </strong><strong>THE SUBJECT «PHYSICS»</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>In the article the types, tasks and functions of questions as well as their roll characteristics are described in evaluation of the knowledge of students on physics.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> question, elucidating and problem questions, creative questions, applying questions, analytico-critique thinking, optimization of thinking.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>МАХМУДОВ С.Ю., УМАРАЛИЕВА М.А. ИЛМИЙ-ПЕДАГОГИК ВА ЎҚУВ УСЛУБИЙ НАШРЛАР ОРҚАЛИ ЎҚИТУВЧИЛАРДА ИНФОРМАЦИЯВИЙ ТАҲДИДЛАРГА ҚАРШИ КУРАШИШНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МУАММОЛАРИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мақола илмий-педагогик ва ўқув-методик нашрлар орқали ўқитувчиларда информациявий таҳдидларга қарши курашишни ривожлантириш муаммоларига бағишланган. Муаллифлар педагог кадрларни қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш тизимида бундай қарши курашишни шакллантириш моделини таклиф қилганлар.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> илмий-педагогик ва ўқув-услубий нашрлар, информацион таҳдид, қарши курашиш, педагог кадрларни қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>МАХМУДОВ С.Ю., УМАРАЛИЕВА М.А. ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ У УЧИТЕЛЕЙ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ ИНФОРМАЦИОННЫМ УГРОЗАМ ЧЕРЕЗ НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ И УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ИЗДАНИЯ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Статья посвящена проблемам развития у учителей противодействия информационным угрозам через научно-педагогические и учебно-методические издания. Авторами предлагается модель формирования такого противодействия в системе переподготовки и повышения квалификации педагогов.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> научно-педагогические и учебно-методические издания, информационная угроза, противодействие, переподготовка и повышение квалификации педагогов.</span>

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Бекназарова С.С., Каюмова Г.А.</strong> Модели адаптивного личностно ориентированного</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>БЕКНАЗАРОВА С.С., КАЮМОВА Г.А. ШАХСГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН АДАПТИВ МЕДИАКУРС МОДЕЛЛАРИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мақолада учта қисмдан иборат бўлган адаптив ахборот тизимининг қурилмаси кўриб чиқилган. Мақолада тасвирлаб берилган моделлаштириш маълум бир ҳодиса, жараён ёки объектлар тизимларининг моделини қуриш; объектларни қайта лойиҳалаш усули ва моделла-рининг хоссаларини аниқлаштириш ёки топиш орқали ифодаланган.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> адаптив ахборот тизими, адаптив шахсга йўналтирилган медиакурс моделлари, медиакурс.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>БЕКНАЗАРОВА С.С., КАЮМОВА Г.А. МОДЕЛИ АДАПТИВНОГО ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО МЕДИАКУРСА</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье рассматривается архитектура адаптивной информационной системы в виде трех составных моделей. Описанное в статье моделирование проводится в виде исследования каких-либо явлений, процессов или систем объектов путём построения и изучения моделей, а также использования моделей для определения или уточнения характеристик и рационализации способа построения вновь конструируемых объектов.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> адаптивная информационная система, модели адаптивного личностно-ориентированного медиакурса, медиакурс.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>BEKNAZAROVA S.S., KAYUMOVA G.A. MODELS OF ADAPTIVE PERSONALITY-ORIENTED MEDIACOURSE</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>There is discussed in the article the adaptive information system architecture in the form of three composite models. Modeling described in the article is held in a study of any phenomena, processes or systems and objects by constructing models of learning; implementation of models to determine or clarify the characteristics and rationalize the method of constructing the newly constructed facilities.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> adaptive information system model of adaptive personality-oriented mediacourse, mediacourse.</span>

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Исраилова Н.А.</strong> Педагогическая поддержка детей группы риска</em></span>
<span style=”color: #000000;”><em>в образовательной среде: технологии сопровождения</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Ширинов М.К.</strong> Табиий фанларни ўқитишга интегратив ёндашув асосида узвийликни таъминлаш стратегияси</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ИСРАИЛОВА Н.А. ХАТАР ГУРУҲИДАГИ БОЛАЛАРНИ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ПЕДАГОГИК ҚЎЛЛАБ-ҚУВВАТЛАШ: КУЗАТУВ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мақолада умумтаълим мактаби педагоглари билан ўтказилган сўровнома асосида ўқувчилардаги девиант хулқ-атворнинг сабаб ва омиллари, педагогларнинг хатар гуруҳидаги болалар билан педагогик технологиялардан фойдаланиб ишлашининг асосий йўналишлари очиб берилган. Таълим муассасаларида вояга етмаганлар ўртасида ҳуқуқбузарликларнинг ол-дини олишга йўналтирилган тарбиявий ва реабилитация чора-тадбирлари тизимини такомил-лаштириш бўйича тавсиялар берилган.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> хатар гуруҳига кирадиган болалар, тарбия, профилактика, коррекция, диагностика, педагогик технология, педагогик қўллаб-қувватлаш, педагогик кузатув, эффектив методлар, соғлиқни сақлаш технологиялари, касбга йўналтирувчи технологиялар.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ИСРАИЛОВА Н.А. ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОДДЕРЖКА ДЕТЕЙ ГРУППЫ РИСКА В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЕ: ТЕХНОЛОГИИ СОПРОВОЖДЕНИЯ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье на основе опросов, проведенных среди педагогов образовательных учреждений, раскрываются причины и факторы девиантного поведения учащихся, основные направления работы педагогов с детьми групп риска с использованием современных технологий. Предлагаются рекомендации педагогам по совершенствованию системы воспитательных и реабилитационных мер в образовательных учреждениях, направленные на предупреждение правонарушений среди несовершеннолетних.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> дети групп риска, воспитание, профилактика, коррекция, диаг-ностика, педагогическая поддержка, педагогическое сопровождение, педагогические технологии, эффективные методы, здоровьесберегающие технологии, профориентационные технологии.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ISRAILOVA N.A. PEDAGOGICAL SUPPORT OF CHILDREN AT-RISK IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT: TECHNOLOGY OF MAINTENANCE</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Based on surveys conducted among teachers of educational institutions the article describes the reasons and factors of deviated behaviors of students, main fields of work of teachers with children at-risk implementing contemporary technologies. Teachers are provided recommendations on improving the system of educational and rehabilitation measures in educational institutions aimed to prevent offences among teenagers.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> children at-risk, education, prevention, correction, diagnosis, pedagogical support, pedagogical maintenance, teaching technologies, effective methods, health-saving technologies, technologies of professional orientation.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ШИРИНОВ М.К. ТАБИИЙ ФАНЛАРНИ ЎҚИТИШДА ИНТЕГРАТИВ ЁНДАШУВ АСОСИДА УЗВИЙЛИКНИ ТАЪМИНЛАШ СТРАТЕГИЯСИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Маълумки, бошланғич мактабнинг 1-2-синфларда «Атрофимиздаги олам» ўқув предмети, унинг бевосита давоми сифатида 3-4-синфларда «Табиатшунослик» фанлари ўқитилади. «Таби-атшунослик» фанида юқори синфларда ўтиладиган табиий география, ботаника, зоология, физика фанларининг бошланғич тушунчалари берилади. Мақолада «Табиатшунослик» ва «Табиий география» бошланғич курси предмети орасидаги узвийлик масаласи ёритилган.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> табиатшунослик, табиий география, узвийлик, узлуксизлик, дедук-тив, индуктив, географик объект, географик қобиқ, географик минтақа, табиат зонаси, табиат комплекси.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ШИРИНОВ М.К. СТРАТЕГИЯ ОБЕСПЕЧЕНИЯ НЕПРЕРЫВНОСТИ ОБУЧЕНИЮ ЕСТЕСТВЕННЫМ НАУКАМ НА ОСНОВЕ ИНТЕГРАТИВНОГО ОТНОШЕНИЯ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Известно, что в 1-2 классах начальной школы преподаётся предмет «Окружающий нас мир», а в 3-4 классах непосредственное продолжение этого предмета – «Природоведение». В этом предмете даются начальные понятия о таких предметах, как естественная география, ботаника, зоология, физика, которые преподаются в старших классах. В этой статье рассматривается проблема взаимосвязанности предмета «Природоведение» и начального курса предмета «Естественная география».</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> природоведение, естественная география, взаимосвязанность, непрерывность, дедуктивность, индуктивность, географический объект, географическая оболочка, географическая зона, природная зона, природный комплекс.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>SHIRINOV M.K. THE STRATEGY OF CONTINUATION PROVIDING IN THE NATURAL SCIENCES TEACHING ON THE BASIS OF INTEGRATIVE APPROACH.</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>It’s known that in 1-2 classes of elementary school pupil study subject «Environment», in 3-4 classes as continuation of this subject –«Nature studying» is teaching. In elder classes ongoing subjects are: natural geography, botany, zoology, and physics. In the article the problems of correlation between such subjects as «Nature-studying» and beginner course of Natural geography are considered.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> nature studying, natural geography, correlation, continuance, deductive, inductive, geographical object, geographical membrane, geographical zone, natural zone, natural complex.</span>

<span style=”color: #000000;”><em><strong>Алимова С.Ш., Турғунбоев С.Ф.</strong> Кар ва заиф эшитувчи болалар мактаб-интернатларида махсус коррекцион дарсларда таълим методларидан фойдаланишнинг ўзига хос хусусиятлари</em></span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>АЛИМОВА С.Ш., ТУРҒУНБОЕВ С.Ф. КАР ВА ЗАИФ ЭШИТУВЧИ БОЛАЛАР МАКТАБ­ ИНТЕРНАТЛАРИДА МАХСУС КОРРЕКЦИОН ДАРСЛАРДА ТАЪЛИМ МЕТОДЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>Мазкур мақолада эшитишида нуқсони бўлган ўқувчиларнинг махсус коррекцион фанларни ўзлаштиришда таълим методларидан фойдаланишнинг долзарб муаммолари ёритилган. Махсус мактаб-интернатларда коррекцион фанларни ташкил этиш, унинг самарадорлигини оши-ришга доир ёндашувлар юзасидан маълумотлар келтирилган.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Таянч сўз ва тушунчалар:</strong> таълим методлари, коррекцион машғулотлар, махсус усул ва воситалар, коррекция, ривожлантириш.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>АЛИМОВА С.Ш., ТУРГУНБОЕВ С.Ф. ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВА-НИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ МЕТОДОВ НА КОРРЕКЦИОННЫХ УРОКАХ В ШКОЛАХ­ ИНТЕРНАТАХ ДЛЯ ГЛУХИХ И СЛАБОСЛЫШАЩИХ ДЕТЕЙ</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>В статье отражаются актуальные проблемы использования образовательных методов в процессе овладения срециальными коррекционными предметами детьми с нарушением слуха. Также изложены вопросы организации коррекционных предметов в специальных школах-интернатах и подходы, повышающие эффективность обучения.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Ключевые слова и понятия:</strong> методы обучения, коррекционные занятия, специальные методы и приёмы, коррекция, развитие.</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”><strong>ALIMOVA S.SH., TURGUNBOYEV S.F. THE FEATURES OF THE EDUCA-TIONAL METHODS IMPLEMENTATION IN THE CORRECTIONAL LES-SONS OF BOARDING SCHOOLS FOR </strong><strong>THE DEAF AND HEARING IMPAIRED CHILDREN</strong></span>
<span style=”color: #000000;”>In the article, the actual issues of the educational techniques implementation in the process of correction modules of children with hearing deficiency have been enlightened. As well there are displayed establishment of corrective modules at specialized schools and actions to enhance their quality.</span>
<span style=”color: #000000;”><strong>Keywords:</strong> teaching methods, correction exercises, special methods and techniques, correction, development.</span>

<span style=”color: #000000;”>Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирининг 2016 йил 30 майдаги «Умумий ўрта таълим муассасасининг педагогик кенгаши тўғрисидаги намунавий Низомни тасдиқлаш ҳақида» 6-мҳ-сон буйруғи</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”>Приказ Министра народного образования Республики Узбекистан от 30 мая 2016 года № 6-мх «Об утверждении Типового положения о педагогическом совете общего среднего образовательного учреждения»</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”>Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2016 йил 5 майдаги «Болалар мусиқа ва санъат мактаблари тўғрисидаги Низомни тасдиқлаш ҳақида» 144-сон қарори</span>

<hr />

<span style=”color: #000000;”>Постановление Кабинета Министров Республики Узбекистан от 5 мая 2016 года № 144 «Об утверждении Положения о детских школах музыки и искусства»</span>