2021 “Замонавий таълим” журнали № 3 (100), 2021 27.07.2022 0 84 Поделиться Твитнуть Сатторов Э.Н. Давлат фуқаролик хизмати тизимида кадрлар захирасини шакллантиришнинг долзарб масалалари Махмонов У.А. Кредит-модуль тизимида талабалар билимини баҳолашнинг ўзига хос хусусиятлари Амонов Х.Н. Бўлажак география ўқитувчиларини инновацион педагогик фаолиятга тайёргарлик даражасини орттириш Маматханова Н.Т. Талабаларни ижтимоий-педагогик фаолиятга тайёрлашни ривожлантиришда аксиологик таълимнинг ўрни Закирова Ф.М., Ҳамраева Г.Р. Касб таълим йўналиши талабаларини рақамли компетентлигини мультимедиали лойиҳа асосида ривожлантириш Икромова М.Н. Рақамли тафаккур ва уни таълимга жорий этиш масалалари (илмий манбалар таҳлили) Исмаилов М.К. Рефлексив ёндашув асосида талабаларда саноген тафаккурни ривожлантиришнинг эмпирик таҳлили Абдусамиев Д.А. Ўқитувчи фаолияти самадорлигига таъсир кўрсатувчи педагогик ҳодисалар (касбий деформация) Умаров Б. Дискурс таҳлил — ўқувчилар коммуникатив компетентлигини баҳолашнинг усули сифатида Хамраева И.С. Интеллектуал камчиликлари бўлган ақли заиф болаларни дифференциал ёндашган ҳолда коррекцион ўқитиш ва тарбиялаш масалалари Якубжанова Д.Б. Эшитишида нуқсони бўлган ўқувчиларга оддий касрларни ўқитиш усуллари